Campagne 'FSC, natuurlijk' van start
Onder het motto 'FSC, natuurlijk' is de nieuwe publiekscampagne van FSC Nederland van start gegaan. Doel van de campagne is om de…
De campagne wordt ondersteund door het WNF dat in 1999 één van de oprichters was van FSC Nederland. FSC (Forest Stewardship Council) is een internationale organisatie ter bevordering van verantwoord bosbeheer. Het onafhankelijke keurmerk geeft de zekerheid dat hout- en papierproducten afkomstig zijn uit verantwoord beheerde bossen. Uit onderzoek van FSC Nederland blijkt dat 67 procent van de consumenten het FSC-keurmerk kent. Van al het hout dat op de Nederlandse markt verkrijgbaar is, komt 17 procent uit duurzaam beheerde FSC-bossen. In 1999 was dat nog 4 procent. FSC streeft ernaar om het marktaandeel FSC-hout in Nederland in 2008 te verhogen tot 25 procent.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid