Overslaan en naar de inhoud gaan

Loterijverlies.nl: misleidende reclame Staatsloterij

Loterijverlies.nl bereidt een juridische procedure voor tegen de Staatsloterij wegens misleidende reclame.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Staatsloterij heeft winnende nummers getrokken uit niet-verkochte loten en heeft daarmee de deelnemers misleid, meent Loterijverlies.nl, een initiatief van Morand Juridische Bijstand,. De organisatie roept gedupeerden op zich aan te melden via de .

related partner content for mobile comes here

Het verloten van prijzen onder niet-verkochte loten staat niet in het reglement van de Staatsloterij en wordt ook niet vermeld in reclame-uitingen van de loterij.

De Reclame Code Commissie heeft inmiddels geoordeeld dat er sprake is van misleidende reclame ten aanzien van de prijzen van 20 x 100.000 euro en 20 x 50.000 euro. ‘

De schade voor de ruim 1,4 miljoen vaste spelers van de Staatsloterij kan oplopen tot honderden euro's per lot. Naar schatting kan de totale claim richting de Staatsloterij tenminste een half miljard euro bedragen’, aldus Loterijverlies.nl.

Gedupeerden kunnen zich aanmelden voor het proces op Loterijverlies.nl om zodoende hun geld terug te eisen. Na aanmelding doen gedupeerden automatisch mee met het proces.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in