Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland 2 start imagocampagne

Na de in februari gelanceerde campagne 'Zie je op drie' ter promotie van Nederland 3, begint de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) in april…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne bestaat onder andere uit commercials op televisie, advertenties in dagbladen en tijdschriften en banners op internet. In de uitingen wordt de aandacht gevestigd op specifieke Nederland 2 programma's zoals De leugen regeert (VARA), Het elfde uur (EO), Het hof van Joosten (VARA), Rondom 10 (NCRV) en Nova (NOS, NPS, VARA) centraal.

related partner content for mobile comes here

Tijdens de Boekenweek waren er ook al spotjes te zien over de literaire programmering. “Uit onderzoek van KLO (Kijk- en Luisteronderzoek) blijkt dat de doelgroep de programmering rondom de Boekenweek heel goed vindt passen bij Nederland 2,” aldus Jeroen Kramers, manager marketing en promotie. “Programma's als De avond van het boek (NPS) en Van Kooten en De Bie: Van oude jongens krentenbrood (VPRO) zijn goed bekeken en gewaardeerd. Kijkers geven zelfs aan hierdoor ook meer te gaan lezen. Door in een multimediale campagne de actuele zenderprogrammering centraal te stellen, wordt niet alleen de positie van Nederland 2 versterkt, maar ook de publieke taak van het net onderstreept.” (Broadcast Magazine)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in