Nederland 2 start imagocampagne


De campagne bestaat onder andere uit commercials op televisie, advertenties in dagbladen en tijdschriften en banners op internet. In de uitingen wordt de aandacht gevestigd op specifieke Nederland 2 programma's zoals De leugen regeert (VARA), Het elfde uur (EO), Het hof van Joosten (VARA), Rondom 10 (NCRV) en Nova (NOS, NPS, VARA) centraal.
Tijdens de Boekenweek waren er ook al spotjes te zien over de literaire programmering. “Uit onderzoek van KLO (Kijk- en Luisteronderzoek) blijkt dat de doelgroep de programmering rondom de Boekenweek heel goed vindt passen bij Nederland 2,” aldus Jeroen Kramers, manager marketing en promotie. “Programma's als De avond van het boek (NPS) en Van Kooten en De Bie: Van oude jongens krentenbrood (VPRO) zijn goed bekeken en gewaardeerd. Kijkers geven zelfs aan hierdoor ook meer te gaan lezen. Door in een multimediale campagne de actuele zenderprogrammering centraal te stellen, wordt niet alleen de positie van Nederland 2 versterkt, maar ook de publieke taak van het net onderstreept.” (Broadcast Magazine)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid