Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie genomineerden voor Marketeer of the Year 2008

De genomineerden voor de titel Marketeer of the Year 2008 zijn bekend. Colette Cloosterman (commercieel directeur Jumbo Supermarkten),…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Marketeer of the Year-prijs wordt dit jaar voor de achtste keer uitgereikt, tijdens het evenement , 3 juni aanstaande. De titel is voor de marketeer die op vernieuwende en succesvolle wijze nieuwe en oude marketinginstrumenten inzet.

related partner content for mobile comes here

Juryvoorzitter Theo van Vugt licht de keuze toe: 'Jumbo is onder het bewind van Cloosterman een sterk merk geworden dat al jaren consistent wordt neergezet. Met een breed assortiment, service én een lage prijs en daarmee goed gepositioneerd ten opzichte van de concurrentie. Onder Repko's leiding lijkt Hema in de positionering al enige tijd veel goed te doen. Goed design, tegen een mooie prijs. Fris en vernieuwend, met een goede drang tot experimenteren. En onder leiding van Kuyf heeft het FD zich niet alleen zichtbaar vernieuwd, maar is men ook open over de zaken die niet vlekkeloos gaan. Toch een goede aanzet tot multimediaal uitgeven met aandacht voor print, radio en internet.'

De drie genomineerden zullen op Marketinglive! hun case presenteren, waarna de jury de winnaar bekend maakt.

, en het hebben de afgelopen maanden hun achterban opgeroepen marketeers te nomineren voor de prijs. Er zijn meer dan 20 namen ingediend met vaak overtuigende bewijsvoering. De jury heeft vervolgens een shortlist samengesteld, met als belangrijkste criteria vernieuwing en effectiviteit. Bovendien moet de man/vrouw marketing weer een waardige plek in de directiekamer kunnen geven.

De jury bestaat uit Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en vice president marketing & format voor Ahold Tsjechië ), Alexander Ribbink (winnaar van de prijs in 2005 en ceo van TomTom), Hans Hagenaars (winnaar van de prijs in 2006 en marketing directeur ING), Herwin van den Berg (winnaar van de prijs in 2007 en marketing directeur Heineken Nederland), Rosali Waleson (marketing-directeur Alex Beleggingsbank), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Frank van Delft (directeur Nima), Sharon Peters-de Vries (USG Capacity) en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur /).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in