Overslaan en naar de inhoud gaan

Burning Ice: het nieuwe woordvoeren

‘Zeker, woordvoering is door de komst van social media veranderd, maar het vak is niet totaal veranderd. Wil je een verhaal of issue in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Had je vroeger als woordvoerder tijd om een statement op te stellen en het nieuws te doseren, nu moet je gelijk vanaf het begin helderheid geven. Ik vind dat je inzage moet geven in het proces dat je als woordvoerder doorloopt, zodat mensen snappen dat je zaken wel of niet kunt bevestigen. Aegon is begonnen met Twitter omdat je daarmee snel ziet wat social media voor je kunnen doen. Daarnaast volgen we door middel van een monitorprogramma het volledige web, waardoor wij, indien nodig, kunnen reageren op blogs, fora en Twitter. Ook heeft Aegon een eigen blog waarop alle social media-inspanningen gebundeld worden. De inzet van social media levert een bijdrage aan het doel van het bedrijf: fans creëren door een eerlijke dialoog.’

related partner content for mobile comes here

Claudia den Braber geeft de workshop 'het nieuwe woordvoeren' op ons congres: Burning Ice. The Case. Zie: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in