Audax stopt met Diva
Audax Publishing heft na drie jaar het vrouwenblad Diva op. Het nummer dat nu nog in de winkels ligt, is ook het laatste.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De betaalde oplage ligt rond de 30.000 exemplaren. Volgens Audax-directeur Roland van Geest was de oplageontwikkeling van Diva ‘positief’. 'Maar op termijn heeft Diva onvoldoende winstpotentie in het overvolle vrouwensegment. We kiezen voor focus en investeren in andere titels, zoals Glossy, Vriendin en Avantgarde.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Diva werd drie jaar geleden gelanceerd als hét glamourtijdschrift voor stijlvolle, zelfbewuste vrouwen van 38 tot 54 jaar, die graag lezen over sterren van hun eigen leeftijd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid