“Bloemen houden van mensen” verdwijnt
De klassieke reclameslogan 'Bloemen houden van mensen' verdwijnt na
dertig jaar trouwe dienst. Voortaan is het ‘Gek op bloemen!'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vanaf begin februari gaat deze nieuwe pay-off gelden, heeft het Bloemenbureau Holland bekend gemaakt. Het bureau is de promotieorganisatie van de Nederlanse
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bloemkwekerij. Ze vindt dat de oude slogan aan ‘glans en effect' verloren heeft.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOm 1,2 miljoen Nederlandse vrouwen in de leeftijd tussen de 25 en 40 jaar anno 2005 te bewegen een bloemetje in huis te halen, is de ‘korte, eigentijdse slogan' bedacht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid