Overslaan en naar de inhoud gaan

Eon, T-Mobile en Audi willen in Champions League

De Duitse bedrijven Eon, T-Mobile en Audi zouden geïnteresseerd zijn in de sponsoring van de Champions League.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt het Duitse blad Sponsors. De drie bedrijven willen hun interesse (nog) niet bevestigen. T-Mobile zegt wel in gesprek te zijn geweest met Team, de exclusieve marketingpartner voor de UEFA Champions League. Maar verder wil men niet op de vraag ingaan.

related partner content for mobile comes here

De Uefa zou het Champions League model met vier sponsors en vier suppliers willen verlaten om over te stappen naar zes sponsors en twee suppliers. Team is inmiddels gestart met de onderhandelingen voor de Champions League vanaf het seizoen 2006/2007. Als eerste zou de categorie ‘bier’ op het programma staan. Volgens onbevestigde berichten lijkt het bijna wel zeker dat Heineken daarbij de plaats van Amstel overneemt (Sponsor Magazine Online).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in