Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijenkorf en Jack & Jones best gewaardeerd

Ieder jaar reikt GfK Panel Services Benelux bv een prijs uit voor de hoogst gewaardeerde modewinkelketens. Dit jaar nam de Bijenkorf de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 2010 bezette de Bijenkorf nog de derde plaats. De Bijenkorf wist zich dit jaar met name te onderscheiden door het brede assortiment en de winkeluitstraling. Robert Bohemen, chief marketing officer bij de Bijenkorf, nam de prijs in ontvangst en gaf aan dat hij blij was dat de consument het ‘leadership in fashion’ van de Bijenkorf op deze manier waardeert.

related partner content for mobile comes here

De absolute favoriet onder mannen is dit jaar Jack & Jones, op ruime afstand gevolgd door Setpoint, de winnaar van de afgelopen vier jaar. Jack & Jones dankt de eerste plaats volgens GfK aan de winkeluitstraling en de aanwezigheid van de laatste mode. Erik Ton, productmanager Jack & Jones Benelux, gaf aan dat deze aspecten ook de speerpunten vormen voor de toekomst.

GfK ondervroeg voor dit onderzoek 8000 consumenten en onderzocht in totaal 30 modewinkels, die werden beoordeeld op personeel, product, plaats en prijs. De consumenten gaven overigens aan bij de keuze voor een retailer prijs het belangrijkste aspect te vinden, gevolgd door collectie, personeel en winkel.

De volledige top vijf:

Damesmode
1. de Bijenkorf
2. Esprit
3. Open32
4. Promiss
5. Miss Etam

Herenmode
1. Jack & Jones
2. Setpoint
3. Shoeby Fashion
4. Esprit
5. Open32

Voor meer informatie over dit onderzoek en de methodiek, zie .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in