Bijenkorf en Jack & Jones best gewaardeerd


In 2010 bezette de Bijenkorf nog de derde plaats. De Bijenkorf wist zich dit jaar met name te onderscheiden door het brede assortiment en de winkeluitstraling. Robert Bohemen, chief marketing officer bij de Bijenkorf, nam de prijs in ontvangst en gaf aan dat hij blij was dat de consument het ‘leadership in fashion’ van de Bijenkorf op deze manier waardeert.
De absolute favoriet onder mannen is dit jaar Jack & Jones, op ruime afstand gevolgd door Setpoint, de winnaar van de afgelopen vier jaar. Jack & Jones dankt de eerste plaats volgens GfK aan de winkeluitstraling en de aanwezigheid van de laatste mode. Erik Ton, productmanager Jack & Jones Benelux, gaf aan dat deze aspecten ook de speerpunten vormen voor de toekomst.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGfK ondervroeg voor dit onderzoek 8000 consumenten en onderzocht in totaal 30 modewinkels, die werden beoordeeld op personeel, product, plaats en prijs. De consumenten gaven overigens aan bij de keuze voor een retailer prijs het belangrijkste aspect te vinden, gevolgd door collectie, personeel en winkel.
De volledige top vijf:
Damesmode
1. de Bijenkorf
2. Esprit
3. Open32
4. Promiss
5. Miss Etam
Herenmode
1. Jack & Jones
2. Setpoint
3. Shoeby Fashion
4. Esprit
5. Open32
Voor meer informatie over dit onderzoek en de methodiek, zie Waardering Mode Retail 2011.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid