Overslaan en naar de inhoud gaan

Big Idea Contest: abonnementenplan en zelfmaakmodesite

Marketingstrateeg Michiel Jansen en beeldredacteur Maaike Janssen zijn de twee winnaars van de Big Idea Contest van Sanoma Uitgevers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Michiel Jansen won gisteren op de finale met zijn abonnementenplan Switch & Save, Maaike Janssen met haar idee voor de zelfmaakmodesite Hand Made. Jort Kelder reikte aan beide winnaars een cheque uit ter waarde van 2.500 euro. Bovendien gaat Sanoma Uitgevers onderzoeken of de winnende ideeën ook daadwerkelijk uitgevoerd kunnen worden.

related partner content for mobile comes here

Switch & Save geeft volgens Jansen een nieuwe betekenis aan het begrip schaalvoordeel. Het systeem geeft consumenten de kans om een abonnement aan te gaan met de uitgever in plaats van met een losse titel. Wie is uitgekeken op een blad zegt zijn abonnement niet op, maar switcht naar een andere titel.

Hand Made moet volgens Janssen een website zijn voor zelfmaakmode voor dummies. Je kunt er je eigen mode samenstellen uit allerlei modellen, kragen, boorden, stiksels, enzovoort. De mode kan dan door anderen, die zich aanbieden, gemaakt worden. Dit concept speelt in op individuele creaties, originaliteit en duurzaamheid.

Sinds vorig jaar houdt Sanoma Uitgevers elk jaar een Big Idea Contest. Met deze multimediale ideeënwedstrijd biedt Sanoma Uitgevers een podium aan iedereen die een goed idee denkt te hebben voor print, online, events of mobiel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in