Behoefte aan selectief reclameverbod groeit


Dat blijkt uit gisteren gepubliceerd onderzoek van de stichting Infofilter. Volgens deze organisatie groeit de behoefte aan selectieve blokkades.
’Uit ons onderzoek blijkt dat het volledig blokkeren van commerciële informatie, zoals een aantal politieke partijen dit voorstaat, niet meer van deze tijd is. De grootste irritatie ontstaat doordat consumenten 's avonds vrij laat gebeld worden over een onderwerp dat ze niet interesseert’, aldus Paul Nouwen, voorzitter van Infofilter.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInfofilter heeft het onderzoek opgezet omdat ze steeds vaker het verzoek kreeg voor gedeeltelijke blokkades. Een kleine 1,5 miljoen mensen heeft zich via deze stichting gevrijwaard van ongevraagde reclame of telefonische marktonderzoeken van bedrijven en een groot aantal goede doelen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid