Overslaan en naar de inhoud gaan

Reputatiemanagement stuwt winst van pr-bureaus

Op basis van angst verkopen is natuurlijk een beetje Amerikaans. Wij formuleren het liever positief. Ons verkoopargument is dat je een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie


" title="Nieuws2006-37.html
">Communicatie online schrijft dat in de UK de bedrijven door recente reputatierampen bij Cadbury (salmonella) en British Airwarys (veiligheid) zo zijn geschrokken, dat ze ten rade bij hun pr-bureau voor reputatiemanagement.

related partner content for mobile comes here

Deze angst voor reputatieschade levert volgens analisten een stevige impuls op voor de bedrijfsresultaten van Britse pr-bedrijven. Veel bedrijven zouden PR ook serieuzer nemen vanwege de technologische vooruitgang.

Chime's Communcations, ceo Christopher Satterthwaite: "Wij leven in een informatietijdperk waar iedereen nagenoeg alles kan uitvinden over ieder persoon, elk merk en elk bedrijf; dat maakt de noodzaak van reputatiemanagement zo duidelijk dat het bedrijfsmatig onverantwoord is er niets aan te doen."

Tja...al die weblogs en Google's maken het leven van de PR prof er niet makkelijker op, maar wel leuker, toch?!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in