Reputatiemanagement stuwt winst van pr-bureaus


" title="Nieuws2006-37.html
">Communicatie online schrijft dat in de UK de bedrijven door recente reputatierampen bij Cadbury (salmonella) en British Airwarys (veiligheid) zo zijn geschrokken, dat ze ten rade bij hun pr-bureau voor reputatiemanagement.
Deze angst voor reputatieschade levert volgens analisten een stevige impuls op voor de bedrijfsresultaten van Britse pr-bedrijven. Veel bedrijven zouden PR ook serieuzer nemen vanwege de technologische vooruitgang.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSChime's Communcations, ceo Christopher Satterthwaite: "Wij leven in een informatietijdperk waar iedereen nagenoeg alles kan uitvinden over ieder persoon, elk merk en elk bedrijf; dat maakt de noodzaak van reputatiemanagement zo duidelijk dat het bedrijfsmatig onverantwoord is er niets aan te doen."
Tja...al die weblogs en Google's maken het leven van de PR prof er niet makkelijker op, maar wel leuker, toch?!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid