Overslaan en naar de inhoud gaan

De ballen van Van Riel®

De ballen van Van Riel; zo noemen wij op de afdeling de reputation drivers uit prof. Van Riel's Reputation Quotient. Dit, omdat het model…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ballen van Van Riel; zo noemen wij op de afdeling de reputation drivers uit prof. Van Riel's Reputation Quotient. Dit, omdat het model vaak schematisch wordt getekend in de vorm van diverse balletjes in constellatie. Wij hebben er ons reputation management-beleid op gebaseerd en de resultaten meten we met RepTrack, de nieuwe continue monitoring van de RQ. We hebben daartoe aannames gedaan ten aanzien van de voor ons meest kansrijke drivers om op te focussen. Op die gebieden concentreren zich dus ook onze communicatie-activiteiten en boodschappen. En nu doet zich een probleem voor: NS stijgt over de hele linie. Focussen we nu onvoldoende, oordelen we te snel, of is er gewoon sprake van een halo-effect? Ik snap er de ballen van ...

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in