Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe doe je dat, UPC-bashing stoppen?

Je zal toch maar woordvoerder zijn van UPC... Arme Mark Zellenrath, al zal zijn huid die van een olifant evenaren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nu weer dat gelazer over die Mediabox, waarmee we digitaal kunnen gaan met de tv. Een half jaar gratis op proef, weer niet goed. Consumentenbond boos, uiteraard, boos. Dat is toch de beste reclame voor je organisatie, boos zijn en dat de media laten weten.

related partner content for mobile comes here

Terzake. De box zou ongevraagd toegestuurd worden. Hoort niet, natuurlijk. Foutje, niet bedankt. En weer snel rechtzetten, UPC.

Mijn mediabox heb ik zelf aangevraagd bij UPC, als nieuwsgierige, 62-jarige early adopter die wat te bewijzen heeft in deze moderne tijden. Hij arriveerde snel, had 'm in no time werkend en het stikt van de tv-programma's en nog veel meer. En, onverwacht voor mij, ook heel veel radioprogramma's (80, daaronder heerlijk veel echte jazz). Beeld scherper, geluid beter op mijn meer dan 10 jaar oude Philips-bakbeest in mijn werkkamer.

Tuurlijk, mijn ervaring is niet langer dan een zondagavond en een beetje maandagochtend. Maar toch.
Als je de media leest denk je dat je een briefbom in huis haalt met des kabelaar's doos.
Be good and tell it, zo moet het bij UPC. Nou, volgens mij is dit goed gegaan. Bij mij althans.

Hoe UPC-bashing te stoppen? Of is het inmiddels een volkssport geworden... En daarmee onverslaanbaar.

(komt u maar, met heel andere ervaringen en/of pr-tips voor UPC)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in