Overslaan en naar de inhoud gaan

Annemiek den Uil associate creative director Cheel Amsterdam

Zij was eerder dit jaar al medeverantwoordelijk voor de introductiecampagne voor de Galaxy S7 van Samsung met onder meer ‘The Worst…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Den Uil werkte de afgelopen 4 jaar als freelance creatief voor diverse (netwerk) bureaus en eigen klanten. Daarvoor werkte zij onder andere bij Only en UbachsWisbrun/JWT. Zij werkte daar op grote merken als Douwe Egberts, Albert Heijn, Pickwick, Kanis & Gunnink, Ministerie van Defensie, Rabobank, FBTO en Landrover.

related partner content for mobile comes here

Mariska Kloezen (business director Cheel): “Annemiek is een ervaren allround copywriter. Zij kan als geen ander de behoefte van onze klanten vertalen naar een eenvoudige, relevante boodschap, met een verhaal dat consumenten beweegt.”

Annemiek den Uil: &;Cheel is een stevig bureau met de energie van een start-up. Ik vind het interessant dat advertising en digitale innovatie daar echt samenkomen. Het bureau is volop in beweging en biedt de ruimte om bijzondere verhalen te vertellen. Daar word ik blij van.&;


Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in