Overslaan en naar de inhoud gaan

Ajax kan geen sponsor vinden, Aegon verlengt een halfjaar

Ajax en Aegon hebben hun aflopende sponsorcontract met een halfjaar uitgebreid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ajax heeft nog geen nieuwe hoofdsponsor kunnen vinden. De Amsterdamse lijstaanvoerder heeft daarom het vertrekkende Aegon gevraagd langer te blijven als hoofdsponsor.  Daarop hebben beide partijen besloten het sponsoprcontract te verlengen tot tot en met 31 december 2014. 

related partner content for mobile comes here

Met de verlenging van het hoofd- en dus ook het shirtsponsorschap is een bedrag gemoeid van EUR 3 miljoen. Daarna blijft Aegon nog tweeëneenhalf jaar, tot en met 30 juni 2017, aan als sponsor. Daarbij is een optie opgenomen voor nog een extra jaar, tot en met 30 juni 2018.

Edwin van der Sar, directeur marketing van Ajax: &;Aegon helpt ons enorm met deze verlenging, omdat wij meer tijd nodig hebben. Nu kunnen wij met vertrouwen en met de nodige rust verder.&;

Marco Keim, ceo Aegon Nederland: &;Wij zijn sinds 2008 als hoofdsponsor aan Ajax verbonden en hebben mooie resultaten bereikt. Wij hechten er waarde aan dat er een goede nieuwe opvolger komt, vandaar dit extra half jaar als hoofdsponsor. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in