Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: 'Re/Max Dream with your eyes open'

Nederlandse inbreng in deze commercial voor een vastgoedbedrijf uit de States, gemaakt door Leo Burnett Chicago.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Leo Burnett Chicago maakte de &;Dream With Your Eyes Open&; campagne voor real estate company Re/Max. Boodschap in het kort: mensen die in de markt zijn voor een nieuwe woning hebben nogal eens de neiging om door te schieten in dromen over hun toekomstige droomhuis. Dan kun je maar beter een vastgoedspecialist bij je hebben die je met beide benen op de grond zet.

related partner content for mobile comes here

Nederlandse inbreng
Leo Burnett werkte samen met het Amsterdamse . Dat componeerde de muziek onder de commercial. Het eigenzinnige geluid kwam tot stand in samenwerking met de Franse , die zich heeft toegelegd op het spelen van exotische instrumenten als de , de en de . Michiel Marsman, creative director en eigenaar van Sizzer zegt dat het eindresultaat een esoterische en fantasierijke melodie is, die perfect bij het idee en het concept van de dromerige televisiecommercial past.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in