Ziggo voert lokaal campagne tegen glasvezel
‘Wat je al hebt, heb je niet nodig’, is het Cruyfiaans klinkende campagnethema waarmee kabelaar Ziggo de abonnees in Amersfoort wil…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit onderzoeken van de Consumentenbond en TNO zou namelijk blijken de twee netwerken behoorlijk hetzelfde. Om de overbodigheid van een tweede netwerk te onderstrepen, werd voor de OLV Kerk in Amersoort een aannemersbord geplaatst waarin zogenaamd de bouw van een tweede kerktoren werd aankondigd. De actie werd lokaal gevoerd en bestond verder uit advertenties in locale media.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Opdrachtgever: Ziggo
Bureau: DDB (RAPP)
Creatie: Joost van Middelaar, Sander van de Vlasakker
Creatieve directie: Bram Holzapfel
Strategie: Rogier van der Werf
Fotograaf: Thomas Thijssen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid