Woezel & Pip-productlijn bij Jumbo moet kinderen gezonder doen eten
Jumbo Supermarkten en het kindermerk Woezel & Pip (eigendom van het bedrijf Dromenjager) komen eind februari met een nieuwe productlijn met ‘verantwoorde producten voor kinderen’.
‘Hiermee willen zij ouders en kinderen inspireren met een bewuster alternatief in voeding en een positief verschil maken in het eetgedrag van gezinnen’, aldus het persbericht.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe in totaal circa 25 producten uit de nieuwe lijn zijn zogenaamd afkomstig uit de ‘Tovertuin’, de tuin waar de twee karakters Woezel & Pip hun avonturen beleven.
tovertuin.jpg
Volkoren pasta
Het gaat om producten als volkoren pasta, appels, peren, 30+ smeerkaas, bronwaterflesjes, snoeptomaten, snackkomkommers en gesneden verse groenten.
Jumbo klanten steeds meer producten uit Woezel & Pips Tovertuin in de winkels ontdekken.
De producten zijn volgens Jumbo ontwikkeld volgens de criteria van de Reclame Code Commissie voor producten gericht op kinderen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid