Overslaan en naar de inhoud gaan

Woezel & Pip-productlijn bij Jumbo moet kinderen gezonder doen eten

De productlijn bestaat uit ongeveer 25 producten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jumbo Supermarkten en het kindermerk Woezel & Pip (eigendom van het bedrijf Dromenjager) komen eind februari met een nieuwe productlijn met ‘verantwoorde producten voor kinderen’.

related partner content for mobile comes here

‘Hiermee willen zij ouders en kinderen inspireren met een bewuster alternatief in voeding en een positief verschil maken in het eetgedrag van gezinnen’, aldus het persbericht.

De in totaal circa 25 producten uit de nieuwe lijn zijn zogenaamd afkomstig uit de ‘Tovertuin’, de tuin waar de twee karakters Woezel & Pip hun avonturen beleven.

Volkoren pasta

Het gaat om producten als volkoren pasta, appels, peren, 30+ smeerkaas, bronwaterflesjes, snoeptomaten, snackkomkommers en gesneden verse groenten.

Jumbo klanten steeds meer producten uit Woezel & Pips Tovertuin in de winkels ontdekken.

De producten zijn volgens Jumbo ontwikkeld volgens de criteria van de Reclame Code Commissie voor producten gericht op kinderen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in