Wervingscampagne NS blijkt succes
“Opeens weet je het. Je wordt treinsurveillant.' Met deze campagne heeft de NS al zo'n duizend nieuwe krachten geworven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In het voorjaar van 2000 begon een wervingscampagne voor conducteurs, die zo'n 450 geschikte gegadigden opleverde. De eerste honderd van die groep hebben hun opleiding inmiddels voltooid. In november vorig jaar begon een campagne voor de werving van treinsurveillanten. Die zal naar verwachting van NS tot juni zo'n vijfhonderd geschikte en opgeleide kandidaten opleveren. Surveillanten assisteren de conducteur, zowel bij de in- en uitgangscontrole op de perrons als in de treinen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid