Overslaan en naar de inhoud gaan

Firestone poetst imago op met website

Bandenfabrikant Bridgestone/Firestone wil zijn imago weer opkrikken door de lancering van een informatieve website over veiligheid van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De website informeert onder de vlag van Firestone over het onderhoud van autobanden. Bezoekers kunnen zich opgeven voor een e-mail service die waarschuwt wanneer het tijd is om de druk in de banden te controleren.

related partner content for mobile comes here

De site is opgezet door de interne marketingafdeling van de bandenfabrikant. Extern PR bureau Ketchum dat Firestone had ingehuurd toen de problemen met de productterugname vorig jaar hun hoogtepunt bereikten, is niet bij de site betrokken geweest.

Firestone kwam vorig jaar negatief in het nieuws toen uitkwam dat de dood van 119 Ford-bestuurders mogelijk ook te wijten was aan onjuist opgeblazne banden. Dit leidde tot een grote hoeveelheid processen tegen Firestone en Ford.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in