Superball wint JongeHondenpitch Heineken
JongeHonden copywriter Erik Rauch en artdirector Léon Baaren (team bij TBWA/Direct Company) en Lynsey Schouten (copywriter bij Rapp…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De gewonnen prijs: een plaats in de bus naar Cannes. De briefing luidde grofweg: 'Ontwikkel spraakmakende Heineken-aankleding en/of objecten die ingezet kunnen worden bij concerten, festivals en andere evenementen'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hun oplossing: rol twee lichtgewicht kunststof ballen, elk zo'n twee meter doorsnede, met minicamera en zendertjes het publiek in. Terwijl de ballen door de zaal rollen filmen de zendertjes het publiek, waarna de beelden op de wanden worden geprojecteerd. In feite zorgen de toeschouwers op deze manier zelf interactief voor de aankleding van de zaal.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid