Omzetgroei Havas van 48 procent
De omzet van Havas Advertising is in 2000 met 48,6 procent gestegen (naar 12 miljard euro) ten opzichte van het jaar ervoor.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In ‘regio’ Noord-Amerika was de groei het grootst: plus 75,7 procent. In Europa was de groei 35 procent. In new business werd een recordgroei behaald van 3,7 miljard euro, dankzij alle vier de divisies: Euro RSCG Worldwide, Arnold Worldwide Partners, Diversified Agencies Group en Media Planning Group. In de omzetcijfers zijn ook de resultaten van Snyder Communications verwerkt, dat in september 2000 werd geacquireerd. Havas heeft een driejarenplan opgesteld voor 2001 2003 waarmee het hoopt op 10-15 procent groei per jaar en nog aggresiever wil gaan acquireren.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid