Philips komt met nieuw logo
Na bijna 50 jaar trouwe dienst ondergaat het Philipslogo een metamorfose, zo
is gisteren op de persconferentie medegedeeld.
Nog dit jaar moet er een beeldmerk zijn dat meer de identiteit van het
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
elektronicaconcern uitstraalt dan het oude, stoffige logo doet, meldt De
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuTelegraaf. Een ander beeldmerk betekent niet dat er niets meer van het oude
logo in terug is te vinden. De bekende sterren en het schild blijven
bestaan, zei Gerard Kleisterlee, binnenkort de nieuwe topman bij Philips,
als opvolger van Cor Boonstra. De rvb bestudeert thans al een aantal
ontwerpen voor het nieuwe logo. De kosten die daarmee gepaard gaan zullen
niet erg groot zijn, aldus Kleisterlee.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid