McCann Relationship Marketing onderdeel vdBJ
McCann Relationship Marketing, de gespecialiseerde DM/CRM-tak van
McCann-Erickson, maakt vanaf 1 februari onder de naam BJ/MRM deel…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De BJ/Groep versterkt en verbreedt zich op het specifieke terrein van Customer Relationship Management. BJ/MRM zal worden gemanaged door Marlies Maasdam (voorheen onder meer KPN, Novib, TBWA/Direct Company, WNF en NCRV). “Het is een logische stap voor de groep”, aldus Sak van den Boom, voorzitter van de directie van de BJ/Groep. “Met de uitbreiding van BJ/MRM is de BJ/Groep in staat klanten op het brede terrein van CRM te servicen en geïntegreerde oplossingen aan te bieden. Met de kennis en ervaring die we nu in huis hebben kunnen we er samen met onze klanten voor zorgdragen dat CRM een succesvolle realiteit wordt.”
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid