Smiths & Twitter: grappige actie
Om aandacht te krijgen voor de campagne ‘Elk feestje verdient z’n eigen slinger’, zet het chipsmerk Smiths Twitter op een grappige…
…was mijn eerste reactie: spam: blocken. Totdat ik de de bijgevoegde afbeelding zag.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
@SmithsNederland hangt een slinger aan een tweet op basis van wat er in de tweet staat.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet is onderdeel van de actie die hoort bij De pay-off van Smiths:'Elke zak 'n feestje'. Bij een feestje horen slingers en tot en met 30 juni kun je via www.smiths.nl met drie codes vanSmiths-chipsverpakkingen bijbetaling van 2,99 kun je zelf een slinger bestellen, die uit maximaal 20 tekens kan bestaan.
Wie op de website zijn persoonlijke slingertekst invoert, krijgt online een gepersonaliseerd feestje te zien, schrijft Young Marketing.
Erg leuk gedaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid