Overslaan en naar de inhoud gaan

Smiths & Twitter: grappige actie

Om aandacht te krijgen voor de campagne ‘Elk feestje verdient z’n eigen slinger’, zet het chipsmerk Smiths Twitter op een grappige…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

@KAFygi Hoera! Altijd reden voor een feestje http://yfrog.com/gyec90j Je kan deze slinger ook echt krijgen!

…was mijn eerste reactie: spam: blocken. Totdat ik de de bijgevoegde afbeelding zag.

related partner content for mobile comes here

hangt een slinger aan een tweet op basis van wat er in de tweet staat.

Het is onderdeel van de actie die hoort bij De pay-off van Smiths:'Elke zak 'n feestje'. Bij een feestje horen slingers en tot en met 30 juni kun je via met drie codes vanSmiths-chipsverpakkingen bijbetaling van 2,99 kun je zelf een slinger bestellen, die uit maximaal 20 tekens kan bestaan.

Wie op de website zijn persoonlijke slingertekst invoert, krijgt online een gepersonaliseerd feestje te zien, schrijft .

Erg leuk gedaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in