Overslaan en naar de inhoud gaan

Shazam brengt in-app sales onder bij Semilo

Digitale media exploitant Semilo doet sinds kort de in-app advertentie verkoop voor muziekdienst Shazam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Semilo heeft de verkoopactiviteiten ondergebracht bij het onlangs gelanceerde mobile-advertising label Mobvious. Naast Nederland werkt ook in Italië voor Shazam.

related partner content for mobile comes here

De populaire applicatie Shazam heeft in ons land ruim 7 miljoen actieve gebruikers die maandelijks ruim 10 miljoen nummers ´taggen&;. Na het &;tag-moment&; wacht de gebruiker totdat het liedje is herkend; dit is één van de posities waarop reclame kan worden getoond. Zo zijn er volgens Semilo diverse mogelijkheden binnen de app die adverteerders kunnen benutten.

Reclame-uitingen kunnen getarget worden ingezet, op muziekgenres, artiesten of zelfs een specifiek nummer. “Als de muziek en de uiting daarbij op elkaar aansluiten stijgt de attentiewaarde. De uiting wordt beter herkend en daardoor stijgt de aankoopintentie.” aldus Jip van Riet, marketing & communicatie manager bij Semilo.

Mobvious zal de inventory van Shazam ook ontsluiten voor programmatic inkopers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in