Overslaan en naar de inhoud gaan

WE lanceert na jaren weer tv-commercial

In de nieuwe campagne van het kledingmerk 'WE love summer' staat de zomer en het samen zijn met vrienden centraal. Het merk heeft de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het kledingmerk is al jaren niet op televisie verschenen. Maar vanaf zondag is de nieuwe commercial weer op televisie te zien. ‘Het idee van WE love summer, de locatie en het gevoel van de campagne leenden zich perfect voor televisie. Televisie blijft toch het middel om emotie over te brengen’, aldus Joris Aperghis, chief marketing officier bij WE Fashion.

related partner content for mobile comes here

Aperghis is sinds februari werkzaam bij WE. Hij is direct begonnen aan het ontwikkelen van een zomer campagne. ‘Ik heb pragmatisch snel geschakeld en besloten om dat in-house met een klein team van externe experts te doen. Het creatieve idee is eenvoudig: WE love summer. Er zit geen reclamisch idee achter. We zullen hier geen prijzen mee winnen, maar is ook absoluut geen doel. Wij zijn 24 uur, 7 dagen per week bezig met ons merk, onze collecties en onze winkels. Wij leven en ademen ons merk. Het is moeilijk voor elk bureau om de nuances in styling en beeld te voelen. Dat kunnen wij zelf beter.’

WE heeft de campagne ontwikkeld in samenwerking met productiemaatschappij Cellusion. De beelden zijn geschoten door modefotograaf Philippe Vogelzang in Kaapstad. Het filmen en editen lag in handen van Niels van der Top. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in