
Naast de prijs voor de beste winkel van Nederland, zijn er ook speciale prijzen voor service, innovatie, winkelinrichting en e-commerce. Behalve de Adformatie Retail Reclameprijs wordt ook weer De Telegraaf Publieksprijs uitgereikt. De Trade Mart Utrecht reikt voor het eerst de TMU Award uit. Het Kenniscentrum Handel heeft een prijs ingesteld voor het ‘Beste Leerbedrijf in de Detailhandel’ en benadrukt hiermee het belang van goede personeelsopleidingen als factor bij succesvol ondernemen in de retail.
De jury wordt weer geleid door voorzitter professor Henk Gianotten, bijzonder hoogleraar retail marketing Universiteit Tilburg. Nieuw dit jaar zijn een storecheck en klanttevredenheidsonderzoek, uit te voeren door het bureau Multi Value. De 20 beste kandidaten krijgen gratis de beschikking over het rapport van deze twee onderzoeken.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens
Vorig jaar is de Retail Jaarprijs gewonnen door Hunkemöller (grootwinkelbedrijf) en P.G.C. Hajenius (zelfstandige winkel) in Amsterdam. De Adformatieprijs ging naar Shell Retail
.
Sluitingsdatum voor de aanmeldingen is 15 augustus. Deelnameformulieren kunnen worden aangevraagd op de website van de stichting via www.retailjaarprijs.com of per telefoon 0592-265725, emailadres is: infor@retailjaarprijs.com.
Het gala is in het Beatrix Theater in Utrecht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee