Overslaan en naar de inhoud gaan

Rene Repko verlaat HEMA

Na 7,5 jaar stopt Rene Repko bij Hema als marketingdirecteur. Repko wil zijn loopbaan buiten Hema voortzetten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij heeft deze beslissing genomen in de overtuiging dat dit het juiste moment is om op zoek te gaan naar nieuwe uitdagingen binnen zijn werkomgeving, zo meldt Hema in een persbericht. Er is nog geen opvolger van Repko bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Rene Repko meldt zelf in het persbericht: 'Ik heb de afgelopen 7,5 jaar met veel passie, plezier en energie voor een van de sterkste merken van Nederland gewerkt. Binnen de verschillende teams die ik heb mogen aansturen hebben we stappen voorwaarts gezet, richting nog meer relevantie en groter onderscheidend vermogen. Zoals ik destijds bij de start van deze uitdaging heb aangekondigd moet je een functie als deze niet onbeperkt doen.
In de afgelopen jaren is HEMA een nieuwe fase ingegaan, onder nieuwe omstandigheden. De markt verandert en HEMA verandert mee. Verandering is ook goed; voor HEMA om in te zetten op nieuwe ontwikkelingen en mee te gaan in de mogelijkheden die vandaag de dag en ongetwijfeld in de toekomst volop kansen bieden voor dit prachtige winkelbedrijf. Verandering is ook goed voor mijzelf. Na jaren waarin veel vernieuwing is gerealiseerd en het merk nog sterker is geworden, is het voor mij nu een goed moment voor verandering. Ik wil mij nu eerst gaan bezinnen op een nieuwe, voor mij nog onbekende toekomst. Op zoek naar de dingen waar ik van hou en waar ik goed in ben.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in