Overslaan en naar de inhoud gaan

Psychologie Magazine Tijdschrift van het Jaar

Psychologie Magazine (Weekbladpers Tijdschriften) is gisteravond op het vijfde Tijdschriftengala van het NUV verkozen tot Tijdschrift van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de jury heeft het blad ‘de interesse van een veel breder publiek weten te trekken door moeilijke onderwerpen te populariseren zonder de diepgang uit het oog te verliezen’. De oeuvreprijs Mercur d’Or ging naar Libelle van Sanoma Uitgevers, omdat het ‘generaties vrouwen aan zich weet te binden en al bijna zeven decennia bijzonder knap door de tijdgeest laveert’. Hoofdredacteur van het Jaar werd Cisca Dresselhuys van Opzij (ook Weekbladpers) omdat zij ‘met recht een verpersoonlijking van haar blad mag worden genoemd’. Sterrenglossy Starstyle, van TTG werd Lancering van het Jaar. Artdirector van het Jaar werd Hans Wolf (ex-Sanoma). De Mercur.nl van het Jaar ging naar de website van Tina (Tina.nl). Midas Dekkers (Vara TV Magazine) werd uitgeroepen tot Columnist van het Jaar. Sanoma’s Sander ten Dam werd gelauwerd als Commercieel Talent van het Jaar en met de onderscheiding Adformatie Mercur Tijdschriftcampagne van het Jaar ging Unox en haar toenmalige bureau Lowe aan de haal.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in