Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Nauwe samenwerking’ binnen Lowe

Lowe, DraftWorldwide en de interactieve consultancy Zipatoni zullen mogelijk op wereldwijde schaal worden samengevoegd onder de vlag van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Chairman en ceo John Dooner van Lowe & Partners Worldwide spreekt van een ‘nauwe samenwerking’. De herstructurering is zou Lowe de mogelijkheid bieden klanten services in alle marketingdisciplines te bieden. Dooner zei op een investeerdersbijeenkomst in Boston dat cliënten willen dat bureaus multidisciplinaire marketing programma’s leveren. De samenvoeging bespaart Interpublic waarschijnlijk geld, schrijft het Britse BrandRepublic (Campaign). Interpublic kwam dit jaar in de problemen door een accountingschandaal. Lowe Worldwide, Draft WorldWide en Zipatoni behoren allemaal bij de Interpublic-divisie The Partnership. Dooner wilde verder niet uitwijden over hoe de herstructurering van de groep precies in elkaar steekt en ook niet of er meerdere bureaus zijn betrokken.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in