Overslaan en naar de inhoud gaan

PepsiCo voegt drank- en voedselonderdelen samen

Het Amerikaanse voedingsconcern PepsiCo integreert zijn voedsel- en drankactiviteiten op het Amerikaanse continent om van schaalvoordelen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook kondigde het bedrijf woensdag de oprichting van een World Snack Group aan. De topman van PepsiCo America, John Compton, zal beide initiatieven leiden. Zijn huidige positie blijft hij houden.

related partner content for mobile comes here

PepsiCo denkt dat de samenvoeging van zijn snack- en frisdrankonderdelen aandeelhouderswaarde creëert door te verwachten kostenvoordelen, onder meer op het gebied van distributie.

´Dit strategische initiatief zal de capaciteiten van het hele bedrijf ten goede komen. Snacks en dranken worden meestal tegelijk gekocht en geconsumeerd. Nu zullen we onze productie, distributie en reclameactiviteiten beter kunnen coördineren', zei bestuursvoorzitter van PepsiCo Indra Nooyi.

Met de oprichting van de Global Snacks Group wil PepsiCo productinnovatie van zijn snackmerken stimuleren.

Bron± ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in