Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsi sluit contract met Di-rect

De Haagse rockband Di-rect heeft vanaf vandaag zijn naam verbonden aan frisdrankgigant Pepsi-Cola.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De band wordt het gezicht voor het muziekplatform Pepsi Chart wat onder andere bestaat uit een eigen hitlijst en evenement. Het is voor de tweede keer in de muziekgeschiedenis van Pepsi dat een Nederlandse artiest haar naam mag toevoegen aan de lijst van Pepsi-artiesten. Di-rect werd in 2000 voorgegaan door Anouk, die onder andere het exclusieve nummer 'Break down the Wall' voor het frisdrankmerk schreef.

related partner content for mobile comes here

Pepsi kent een jarenlange relatie met muziek waar vele wereldartiesten hun naam aan verbinden: Michael Jackson, David Bowie, Tina Turner, Madonna, The Spice Girls, Five, Britney Spears, Robbie Williams, Ricky Martin en Shakira. Volgens Bernd Spelbos, marketingmanager Pepsi-Cola staat Di-rect voor alles wat Pepsi wil uitstralen: fris, jong, lef, energiek, onderscheidend en vernieuwend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in