Nominaties Amma 2002 bekend
De nominaties zijn:
Media-middelenstrategie
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
Akzo Nobel Coatings, Flexa / Flexa is mode
Bureau: Mediaedge:cia
Belastingdienst / ‘Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker’
Bureau: Zenith Optimedia
Gouden Gids / regio Amsterdam
Bureau: Van Wanten Etcetera
HP/De Tijd / Deze week in HP/De Tijd ‒ The cover is the hero
Bureau: Zenith Optimedia
Digitale/interactieve strategie
Bonaparte Postshop / Online Accountability
Bureau: @Breakaway / Zenith Optimedia
Christian Dior / Meerwaarde
Bureau: Zenith Optimedia
Mediastunt
Akzo Nobel Coatings, Flexa / Powerwalls
Bureau: Van Walbeek Etcetera
La Trappe / Proef de stilte
Bureau: De Media Maatschap
Mexx / Kiss Launch
Bureau: OMD Nederland
Media innovatie
Truckside advertising / Bereiksinformatiesysteem
Inzender: On the road Media BV
TMF / Macht aan de kijker
Inzender: MTV Networks BV
Mediabureau van het jaar
Kobalt, Mediaedge:cia, MindShare
Mediatalent van het jaar
Anouk Klinkhamer ‒ Initiative Media, Marcel van Opbergen ‒ Zenith Optimedia, Carolien van ‘t Hek ‒ Universal Media
Carl Lipp Prijs
Michiel Bergman ‒ NTG, Sylvia den Blanken ‒ IP, Ivar Camps ‒ National Geographic Channel, Jotta Erath ‒ NRp Dagbladen, Marco Gijsen ‒ Radio 538 (nu RMB), Peter Krancher ‒ Het Financieele Dagblad, Nico Kreuning ‒ Radio 538, Juliette Sastrowitomo ‒ ORN, Walter Vesters ‒ Scope Publishing,
Fokke Zandstra ‒ Reed Business Information
Exploitant van het jaar
Audax, IP, Ster
Hans du Chatinierprijs voor studenten
‘De veranderende brievenbus’ van Anna Giling (Universiteit van Amsterdam). Een Swocc-uitgave waarin de meerwaarde van direct e-mail boven traditionele direct mail centraal staat.
‘Themes features and advertorials’ van Eva van Reijmersdal en Erik de Vos (Universiteit van Amsterdam). Een scriptie naar de verschillen in reacties van lezers op reclame in themarubrieken en advertorials.
Hans du Chatinierprijs voor professionals
‘Media performance indicators. Print effects compared to effects of other media’; een paper ingezonden door Arie den Boon van Daphne Communication Management.
‘MediaScanner XL’ ingezonden door William Recker, Yvonne Voet en Reinier Schaper van Interview-NSS.
‘Focus on kids’ ingezonden door Edwin Rietberg van Carat.
De jury bestaat uit Martijn Horvath (HorvathSchenk/Voorzitter ADCN), André Roof (De Media Maatschap), Marleen Lieferink (Result DDB ‒Reclamebureau van het jaar-), Nico van Zetten (Audax Media), Luc Schram (Daimler Chrysler/BVA-lid), Marijke van Outersterp (MindShare/voorzitter PMA), Sita Bakker (Zenith Optimedia/YIM-lid), Léon Bouwman (adjunct-hoofdredacteur Adformatie), Olaf Michielse (BrandConnection ‒Mediabureau van het jaar-), Cora Baas (Mediaedge:cia/voorzitter MWG) en Kim Dingler (Heineken Nederland/BVA-lid).
De Amma’s worden op 21 mei uitgereikt in de Beurs van Berlage in Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid