Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Amma 2002 bekend

De nominaties voor de Amma, de Annual MWG Media Awards, zijn bekend gemaakt. Het aantal ingezonden cases voor de Amma 2002 overtrof dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nominaties zijn:

related partner content for mobile comes here

Media-middelenstrategie

Akzo Nobel Coatings, Flexa / Flexa is mode
Bureau: Mediaedge:cia

Belastingdienst / ‘Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker’
Bureau: Zenith Optimedia

Gouden Gids / regio Amsterdam
Bureau: Van Wanten Etcetera

HP/De Tijd / Deze week in HP/De Tijd ‒ The cover is the hero
Bureau: Zenith Optimedia

Digitale/interactieve strategie
Bonaparte Postshop / Online Accountability
Bureau: / Zenith Optimedia
Christian Dior / Meerwaarde
Bureau: Zenith Optimedia

Mediastunt

Akzo Nobel Coatings, Flexa / Powerwalls
Bureau: Van Walbeek Etcetera

La Trappe / Proef de stilte
Bureau: De Media Maatschap

Mexx / Kiss Launch
Bureau: OMD Nederland

Media innovatie

Truckside advertising / Bereiksinformatiesysteem
Inzender: On the road Media BV

TMF / Macht aan de kijker
Inzender: MTV Networks BV

Mediabureau van het jaar

Kobalt, Mediaedge:cia, MindShare

Mediatalent van het jaar

Anouk Klinkhamer ‒ Initiative Media, Marcel van Opbergen ‒ Zenith Optimedia, Carolien van ‘t Hek ‒ Universal Media

Carl Lipp Prijs

Michiel Bergman ‒ NTG, Sylvia den Blanken ‒ IP, Ivar Camps ‒ National Geographic Channel, Jotta Erath ‒ NRp Dagbladen, Marco Gijsen ‒ Radio 538 (nu RMB), Peter Krancher ‒ Het Financieele Dagblad, Nico Kreuning ‒ Radio 538, Juliette Sastrowitomo ‒ ORN, Walter Vesters ‒ Scope Publishing,
Fokke Zandstra ‒ Reed Business Information

Exploitant van het jaar

Audax, IP, Ster

Hans du Chatinierprijs voor studenten

‘De veranderende brievenbus’ van Anna Giling (Universiteit van Amsterdam). Een Swocc-uitgave waarin de meerwaarde van direct e-mail boven traditionele direct mail centraal staat.
‘Themes features and advertorials’ van Eva van Reijmersdal en Erik de Vos (Universiteit van Amsterdam). Een scriptie naar de verschillen in reacties van lezers op reclame in themarubrieken en advertorials.

Hans du Chatinierprijs voor professionals

‘Media performance indicators. Print effects compared to effects of other media’; een paper ingezonden door Arie den Boon van Daphne Communication Management.

‘MediaScanner XL’ ingezonden door William Recker, Yvonne Voet en Reinier Schaper van Interview-NSS.

‘Focus on kids’ ingezonden door Edwin Rietberg van Carat.

De jury bestaat uit Martijn Horvath (HorvathSchenk/Voorzitter ADCN), André Roof (De Media Maatschap), Marleen Lieferink (Result DDB ‒Reclamebureau van het jaar-), Nico van Zetten (Audax Media), Luc Schram (Daimler Chrysler/BVA-lid), Marijke van Outersterp (MindShare/voorzitter PMA), Sita Bakker (Zenith Optimedia/YIM-lid), Léon Bouwman (adjunct-hoofdredacteur Adformatie), Olaf Michielse (BrandConnection ‒Mediabureau van het jaar-), Cora Baas (Mediaedge:cia/voorzitter MWG) en Kim Dingler (Heineken Nederland/BVA-lid).

De Amma’s worden op 21 mei uitgereikt in de Beurs van Berlage in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in