Overslaan en naar de inhoud gaan

Pelican Magazines Hearst neemt vier tijdschriften TTG over

Er worden in deze tijden toch nog tijdschriften overgenomen.Pelican Magazines Hearst neemt vier titels over van de Telegraaf Tijdschriften…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er worden in deze tijden toch nog tijdschriften overgenomen.
neemt vier titels over van de Telegraaf Tijdschriften Groep (TTG). (oplage 40 duizend), (45 duizend), (120 duizend) en (55 duizend) en de online activiteiten van deze titels.

related partner content for mobile comes here

De titels Elegance en Residence worden geïntegreerd in het bestaande portfolio van Pelican Magazines Hearst, dat de tijdschriften CARROS, Nautique, En France, The Big Black Book, Golf Estate en het kunsttijdschrift Tableau en de websites omvat.

Opmerkelijk is dat uitgever/directeur Frank Kloppert van Pelican Magazines Hearst ooit Residence zelf opgericht en in 1993 verkocht aan Reed Elsevier.

Door de overname van Residence en Elegance wil Pelican een betere toegang bieden tot de welstandsklasse 'A/B1'.

Voor de titels COSMOgirl! en Hitkrant zal er binnen Pelican Magazines Hearst een jongerencluster worden opgericht met een eigen sales en marketingafdeling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in