Overslaan en naar de inhoud gaan

Boomerang Create komt met pitch voor Heineken

Boomerang Create organiseert de komende weken een online pitch voor het bierflesje van Heineken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

organiseert de komende weken een online pitch voor het bierflesje van Heineken.

related partner content for mobile comes here

Boomerang Create is een netwerk van (jonge) creatieven waarmee gratiskaartenboer Boomerang Media eind 2007 is begonnen. Deze creatieven komen met nieuwe designs te komen die onderdeel zullen uitmaken van een speciale cadeau collectie waarmee komend voorjaar komt.

Met online pitches brengt Boomerang Create adverteerders en creatieven samen, zo staat in het persbericht. ‘Veel merken worstelen met trends als co-creatie, user generated content en crowdsourcing maar kunnen hier geen concrete invulling aan geven’, zegt medeoprichter Alexander Veltman. Volgens hem kan Boomerang Create dat wel.
De community van Create bestaat uit 7.000 creatieven.

Martijn Keesmaat, junior brandmanager bij Heineken zegt dat Boomerang Create ‘een goede manier is om de consument bij het merk te betrekken. Bovendien sluit deze actie perfect aan op de weg die wij zijn ingeslagen met JouwHeineken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in