Boomerang Create komt met pitch voor Heineken
Boomerang Create organiseert de komende weken een online pitch voor het bierflesje van Heineken.
Boomerang Create is een netwerk van (jonge) creatieven waarmee gratiskaartenboer Boomerang Media eind 2007 is begonnen. Deze creatieven komen met nieuwe designs te komen die onderdeel zullen uitmaken van een speciale cadeau collectie waarmee JouwHeineken komend voorjaar komt.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Met online pitches brengt Boomerang Create adverteerders en creatieven samen, zo staat in het persbericht. ‘Veel merken worstelen met trends als co-creatie, user generated content en crowdsourcing maar kunnen hier geen concrete invulling aan geven’, zegt medeoprichter Alexander Veltman. Volgens hem kan Boomerang Create dat wel.
De community van Create bestaat uit 7.000 creatieven.
Martijn Keesmaat, junior brandmanager bij Heineken zegt dat Boomerang Create ‘een goede manier is om de consument bij het merk te betrekken. Bovendien sluit deze actie perfect aan op de weg die wij zijn ingeslagen met JouwHeineken.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid