Overslaan en naar de inhoud gaan

Muler en Gaasterland naar Yeahronimo

Marcus Muler (ex-Mega Charts) en Michiel Gaasterland (ex-EMI Music Nederland) zijn medio oktober in dienst getreden bij Yeahronimo Media…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Muler was van 1999 tot 2002 directeur van de hitlijstorganisatie Mega Charts. Daarnaast bekleedde hij commerciële functies bij de Amsterdam Admirals en de Koninklijke Nederlandsche Wielren Unie (KNWU). Als marketingmanager business-to-business gaat Muler vormgeven aan het marketing en commerciële beleid van Yeahronimo.
Gaasterland was voorheen werkzaam bij EMI Music Nederland als hoofd marketing & promotie. Hij verliet het bedrijf in 2001 om een eigen bedrijf te starten. Zo richtte hij het creatieve communicatie bureau Darb International op en was hij actief als artist manager van diverse independent artiesten. Hij wordt bij Yeahronimo marketingmanager creative content & development en zal zich bezighouden met het ontwikkelen en uitvoeren van creatieve marketing concepten.

related partner content for mobile comes here

Michiel Wolff, voorheen ceo van Yeahronimo, zal zijn activiteiten voor Yeahronimo Media Ventures voortzetten als adviseur.

Naast het aanbieden van digital downloads biedt Yeahronimo ook de streaming van special events, zoals de wedstrijden uit de Holland Casino Eredivisie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in