Overslaan en naar de inhoud gaan

Lewis neemt Blackie McDonald over

PR- en marketingadviesbureau Lewis heeft aangekondigd dat het de kantoren van Blackie McDonald in Azië en de Pacific wil overnemen. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De overeenkomst is onderdeel van een serie strategische financiële initiatieven van de Lewis groep, die dit jaar gepland staan. De groep heeft een fonds van 20 miljoen dollar opgericht waarmee het wereldwijd wil gaan investeren.

related partner content for mobile comes here

Lewis kocht onlangs het mediacentrum van de Britse Labour partij in de Millbank Tower in Londen. Hiermee bouwt het bureau een nieuw klantenbestand op, metorganisaties zoals de Verenigde Naties, Lloyds TSB, de International Cricket Council, de British Olympic Association, het Engelse Department for Enterprise en de Parlementaire Commissie.

De overeenkomst met Blackie McDonald zal later deze maand in Sydney worden bekrachtigd door het management. ‘Lewis en Blackie McDonald hebben dezelfde visie over hoe PR in deze regio bedreven moet worden’, zei directeur Tony Blackie. ‘De verbintenis van de naam Blackie McDonald met Lewis betekent een sterke combinatie van ervaring en wereldwijde dekking.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in