Kidsreclame voor cola taboe
Coca-Cola en Pepsi beloven in de toekomst geen reclame meer te maken die bestemd is voor kinderen onder de twaalf jaar. Want? "Kinderen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Coca-Cola en Pepsi beloven in de toekomst geen reclame meer te maken die bestemd is voor kinderen onder de twaalf jaar. Want? "Kinderen kunnen vatbaarder zijn voor marketingcampagnes en niet de juiste keuzes in voeding kunnen maken."
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Waar kinderen (het zijn net mensen) helemaal vatbaar voor zijn is voor alles wat je ze verbiedt. Het taboeïseren van cola door het expliciet te gaan bestemmen voor oudere kinderen, zal de vraag juist bij kleine kinderen wel eens sterk kunnen doen toenemen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSlimme zet dus van de cola-giganten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid