Kidsreclame voor cola taboe
Coca-Cola en Pepsi beloven in de toekomst geen reclame meer te maken die bestemd is voor kinderen onder de twaalf jaar. Want? "Kinderen…
Coca-Cola en Pepsi beloven in de toekomst geen reclame meer te maken die bestemd is voor kinderen onder de twaalf jaar. Want? "Kinderen kunnen vatbaarder zijn voor marketingcampagnes en niet de juiste keuzes in voeding kunnen maken."
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Waar kinderen (het zijn net mensen) helemaal vatbaar voor zijn is voor alles wat je ze verbiedt. Het taboeïseren van cola door het expliciet te gaan bestemmen voor oudere kinderen, zal de vraag juist bij kleine kinderen wel eens sterk kunnen doen toenemen.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSlimme zet dus van de cola-giganten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid