Overslaan en naar de inhoud gaan

KesselsKramer smurft nieuwe positionering en campagne voor SVH

Zo verbeeld je onzichtbare ondersteuning.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tien jaar geleden was de term barista nog onbekend in Nederland en gin-tonic nog een drankje voor Engelse dames. Maar weinig zo veranderlijk als de horeca, dus beide zijn niet alleen immens populair geworden, maar ook al bijna weer uit.

related partner content for mobile comes here

De koffie en eetcultuur in Nederland bloeit en de horeca is een van de snelst groeiende sectoren van de Nederlandse economie, laat SVH weten bij de introductie van zijn nieuwe positionering, huisstijl en campagne, gemaakt door KesselsKramer. Onder het nieuwe motto ‘SVH staat achter de Nederlandse horeca’ laat SVH zien dat ze door het bieden van leermiddelen, examens, meestertitels en expertise achter iedereen in de horeca staat; van meesterkok tot afwasser, van snackbar tot sterrenrestaurant, van horecaopleiding tot horecaondernemer.

Met fotografen Blommers/Schumm en de hulp van studenten van de mime-opleiding aan theaterschool AHK is deze gedachte gevisualiseerd in een serie beelden waarin verschillende horecamensen ‘zichtbaar onzichtbaar’ worden ondersteund door een aantal mensen in smurfblauw (maar zonder mutsje).

Daarnaast zijn een aantal monumentale stills gecreëerd in dezelfde stijl. Samen met de huisstijl en de tone-of-voice vormen zij de ingrediënten voor alle huidige en nog te ontwikkelen on- en offline middelen. Daarvan zijn een videomanifest en vakbladadvertenties enkele eerste uitwerkingen.

Later in het jaar zullen de nieuwe positionering, huisstijl en de nieuwe beelden ook zichtbaar worden in het interieur voor het nieuwe pand van SVH in Zoetermeer dat KesselsKramer samen met NewPurpose heeft ontwikkeld. Daarmee is het pand een visitekaartje voor de vele doelgroepen die er op bezoek komen en een belangrijk onderdeel in de gehele transformatie. 

Credits:
SVH: Ricardo Eshuis, Maarten Tetteroo, Bea Warmink
Art: Krista Rozema
Copy: Kara Fraser
Strategie: Olaf Kampman
Productie: Marie Medevielle
Fotografie: Blommers/Schumm
Casting: Mooiweer Streetcasting
Styling: Pascal-Joël Weber (Angelique Hoorn Management)
Prop styling: Ellen Hoske (Angelique Hoorn Management)
Visagie: Kimm Bakkers (Angelique Hoorn Management)
Bodypainting: Syllie Faces
Video: Bas Mooij

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in