Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer: XXS, Cheel, TCC

Wie waren de 'movers en shakers' van de afgelopen week?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

XXS heeft met Paul van Uden en Anne-Maro Huberts een senior creatief team in huis. Zij komen van Grey Belenux. Daarvoor werkten ze onder meer bij Woedend!, J. Walter Thompson en Impact BBDO Dubai. Het team werd bekroond bij o.a. Esprix, New York Festival, ADC awards en Webby awards. Het snel groeiende XXS telt inmiddels 60 fte’s.

related partner content for mobile comes here

 

Cheel Amsterdam heeft Annemiek den Uil aangetrokken als associate creative director. Bij Cheel gaat zijn samen met Ton van Jole de creatieve vloer leiden. Zij was eerder dit jaar al medeverantwoordelijk voor de introductiecampagne voor de Galaxy S7 van Samsung met onder meer ‘The Worst Instagram account. Ever.’ Den Uil werkte de afgelopen 4 jaar als freelance creatief en daarvoor onder andere bij Only en UbachsWisbrun/JWT.

The Communication Company versterkte zich met vijf medewerkers. Kimberley Kalesaran is nieuw op de afdeling Strategie. Ze studeerde af aan de TU Delft op het onderwerp Customer Interaction Management.
Inge Verhelst gaat aan de slag als Client Manager. Ze werkte hiervoor bij Canday en was daarvoor Brand Manager bij Omega Pharma. Stella Nulens is de tweede nieuwe Client Manager. Zij werkte eerder bij o.a. TBWA en Leads.

Robbert Heiligers en Ruben Leendertse ten slotte versterken het creatieve team. Heiligers heeft hiervoor ervaring opgedaan bij onder meer TBWA, Rapp en Famous Brussels. Leendertse werkte eerder o.a. bij Wubbe Cross Communication en op klanten als Philips International, Heineken en DSM.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in