Overslaan en naar de inhoud gaan

Procter lanceert merk voedingssupplementen Swisse op Nederlandse markt

Het aanbod omvat een lijn van 22 Swisse-supplementen met vitaminen, mineralen en natuurlijke kruidenextracten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vandaag lanceert Procter & Gamble het van oorsprong Australische voedingssupplementenmerk Swisse op de Nederlandse markt. P&G introduceert een brede lijn van 22 Swisse-supplementen met vitaminen, mineralen en natuurlijke kruidenextracten. Swisse ontstond in de jaren &;60 in Australië. Procter nam het merk in 2013 over.

related partner content for mobile comes here

Het motto van het merk luidt: ‘Elke dag. Een mooie dag.’ Procter: &;Het brede assortiment van producten helpt je je persoonlijke balans te onderhouden en te herstellen wanneer dat nodig is. Deze kan verstoord worden door bijvoorbeeld stress, vermoeidheid, slechte voeding of seizoenswisselingen. Zowel voor degenen die kiezen voor het dagelijks onderhouden van deze balans als voor hen die dat liever alleen in bepaalde perioden van het jaar doen, biedt Swisse ondersteuning. Het bijzondere aan Swisse-producten is de samenstelling van de voedingssupplementen met kruiden uit de natuur. De voedingssupplementen zijn over het algemeen hoog gedoseerd om je lichaam de kans te geven een optimale hoeveelheid van de voedingsstoffen op te nemen.&;

George Calombaris, de televisiechef die bekend is van het programma Masterchef Australia, is al een tijdje brand ambassador voor Swisse. Voor de Nederlandse markt wist Procter Ranomi Kromowidjojo zover te krijgen om zich aan het merk te verbinden. Bovendien is ook TeamNL ambassadeur van Swisse in Nederland. Uit het volledige assortiment van Swisse heeft TeamNL een zevental producten geselecteerd die goed passen bij de aanbevelingen voor TeamNL op weg naar de Spelen van Rio ‘16.

Swisse wil een positie veroveren in het drogisterijschap en zet in op online educatie voor winkelmedewerkers om het product aan de man te brengen. Vandaag start een brede reclamecampagne (bureau: Publicis Londen) waarin ook Kromowidjojo een rol speelt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in