Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Royal Club wil af van ‘doe maar een frisje’

De boodschap: 'Don’t be a boring drink.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Frisdrinkers zullen de situatie ongetwijfeld herkennen. Op de vraag “Wat wil je drinken?” hoor je jezelf voor de zoveelste keer antwoorden: “Doe maar een frisje.” Een gemiste kans, vindt Royal Club. Want als je niet zo onverschillig bent en een actieve keuze maakt, zou die keuze zo maar een stuk interessanter kunnen uitpakken.

related partner content for mobile comes here

In een nieuwe campagne van Alfred introduceert Royal Club een spokesperson die uitlegt dat ‘niet kiezen’ tot niets zal leiden. In de nieuwe TVC bewijst hij die stelling op bijzonder overtuigende wijze door te laten zien hoe desastreus de gevolgen van dat ‘niet kiezen’ kunnen zijn. &;You are what you choose&;, vindt hij. &;Don’t be a boring drink.&;

De campagne bestaat verder uit outdoor, out of home (horeca en supermarkten), social en een uitgebreide samplingactivatie in supermarkten.

Credits:
Bureau: Alfred
Creatie: Jorn Kruijsen en Jeroen van de Sande
Bureauproducer: Rosa Staal
Account: Mireille Elberse, Danique Kuiper
Verantwoordelijk bij klant: Jasper Spaargaren, Lotte Nijenhuis, Kiki Reyne
Productiemaatschappij: Hobby Film
Regisseur: Magnus Renfors
DOP: Christian Haag
Executive producer: Tom Rickard
Producer: Ola Rutz
Editors: Martin Heijgelaar & Timo Vonk
Grading: George Balatoni
Postproduction: Ambassadors
Music: Ivo Witteveen & Diederik Idenburg – MOST_original soundtracks
Audio post: Stephan Bakker – MOST_audio post

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
J P Jansen

De irritante reclame, doe maar een frisje, draait nu al 2 jaar of zo.
Het is nu toch echt tijd voor een andere, minder irritante, reclame.
Ik heb niets tegen Uw merk hoor, smaakt prima.
Als ik uit ben neem ik vaak iets van Uw merk.
Maar de reclame is te irritant, en nodigt mij uit om het zo min mogelijk te kopen.
Trouwens, als een product goed is verkoopt het zichzelf wel hoor.
Dank U.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in