Overslaan en naar de inhoud gaan

iChange 2013: met lef veranderen

Het programma van de derde editie van het congres iChange van Communicatie is rond. Thema dit jaar: met lef samen veranderen. Sprekers:…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een nieuwe economische realiteit waar omzetgroei en winstmaximalisatie niet meer vanzelfsprekend zijn, realiseren we ons dat het anders moet. Maar hoe? Organisaties en professionals worden uitgedaagd oude overtuigingen los te laten en zichzelf opnieuw uit te vinden. Daar is lef voor nodig. En dat doe je niet alleen, maar samen met je team, organisatie.
Het staat daarom dit jaar in het teken van lef, van mensen in organisaties die het roer al hebben omgegooid, die de controle durfden los te laten, risico’s hebben genomen, of gewoon op zoek zijn gegaan naar hoe ze het leven van hun klanten leuker konden maken. Omdat het noodzakelijk was, omdat ze erin geloofden.
De organisatoren hebben een gevarieerd programma samengesteld, met sprekers uit diverse sectoren.
- Prof. Thijs Homan laat zien welke organisatiedynamiek kan ontstaan in een organisatie, nadat de directeur op de zeepkist is geklommen om de verandering aan te kondigen. En hoe je daar als manager of professional invloed op kunt uitoefenen.
- Marijke Brunklaus, HR-directeur ING Nederland, vertelt over hoe haar team een nieuw HR-service-concept ontwikkelde voor de business. Wat betekende dat voor de HR-organisatie en hoe nam het managementteam meer dan 500 HR-medewerkers mee in de verandering?
- Het team van Zorggroep Roermond zal laten zien dat je met meer eigen regelruimte en verantwoordelijkheid in zorginstellingen, die vaak bol staan van de regels, protocollen en planningen, veel kunt bereiken.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast zijn er verhalen van Hans de Bruijn, IT-manager GGD Amsterdam, over hoe je als manager en professional vanuit je eigen kracht en vakmanschap een sterke positie in de organisatie kunt ontwikkelen.
Als laatste zal Frank Haagsman van Jumbo het verhaal vertellen over de overname van C1000. Hoe integreer je twee verschillende bedrijfsculturen? Hoe zorg je ervoor dat iedereen kan volgen welke keuzes gemaakt worden?

Dagvoorzitter is Monica Wigman, die sinds mei 2012 bij Sanoma aan een grote veranderopgave werkt, het opbouwen van de corporate communicatieafdeling en het opstarten van reputatiemanagement.
Voor meer informatie, klik .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in