Overslaan en naar de inhoud gaan

Holland-promotie verkleint het vizier

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen moet vanaf dit jaar de focus beperken, omdat het ministerie van EL&I flink bezuinigt op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De rijksbijdrage aan de Holland-promotie wordt de komende jaren gefaseerd gehalveerd om in 2015 uit te komen op 8,3 miljoen euro per jaar.

related partner content for mobile comes here

Omdat Nederland als zakelijke en toeristische bestemming ‘grote en groeiende' concurrentie ondervindt, kiest het voor een smallere focus, om Nederland toch verkocht te krijgen in het buitenland.

De marketingclub zet in op een aantal thema's en wordt online actiever. "Het NBTC blijft in aangepaste omvang actief in Nederland en in de elf voor Nederland belangrijkste herkomstlanden en landen met de meeste potentie,” aldus directeur Jos Vranken.

De pijlen blijven gericht op Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, België, de VS, Frankrijk, Italië, Spanje, Rusland, China en Japan. Ook onderzoekt het bureau de mogelijkheid voor een Holland-alliantie in Brazilië. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in