
De rijksbijdrage aan de Holland-promotie wordt de komende jaren gefaseerd gehalveerd om in 2015 uit te komen op 8,3 miljoen euro per jaar.
Omdat Nederland als zakelijke en toeristische bestemming ‘grote en groeiende' concurrentie ondervindt, kiest het NBTC voor een smallere focus, om Nederland toch verkocht te krijgen in het buitenland.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe marketingclub zet in op een aantal thema's en wordt online actiever. "Het NBTC blijft in aangepaste omvang actief in Nederland en in de elf voor Nederland belangrijkste herkomstlanden en landen met de meeste potentie,” aldus directeur Jos Vranken.
De pijlen blijven gericht op Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, België, de VS, Frankrijk, Italië, Spanje, Rusland, China en Japan. Ook onderzoekt het bureau de mogelijkheid voor een Holland-alliantie in Brazilië. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee