Overslaan en naar de inhoud gaan

Grote Marketing Enquete 2015: waar liggen marketeers wakker van?

Doe mee aan het jaarlijkse onderzoek van Tijdschrift voor Marketing en Trendbox naar de grootste kansen en uitdagingen voor marketeers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

verwachtte 60 procent van de ondervraagde marketeers dat zijn rol in 2015 wezenlijk zou veranderen. Ruim de helft had te maken gehad met een strategische heroriëntatie.

related partner content for mobile comes here

Dat had consequenties voor nieuwe initiatieven. Zo werd er bijvoorbeeld minder gespeeld met nieuwe marketingactiviteiten - contentmarketing en mobile daargelaten. Die activiteiten lieten wel een groei zien.

Hoe denken marketeers er nu over? Tijdschrift voor Marketing en Trendbox onderzoeken het ook dit jaar weer. De is het langstlopende onderzoek over marketing en het marketingvak. Dit jaar alweer de 16e editie.

Doet u dit jaar ook (weer) mee? De resultaten vindt u terug in Tijdschrift voor Marketing en vormen de basis voor het Grote Marketing Congres, dat op 13 oktober aanstaande wordt georganiseerd.

, en vergeet vooral niet deze uitnodiging door te sturen naar uw marketingcollega’s!

Deelname aan de enquête kost iets van uw tijd, maar dan maakt u wel kans op een gratis toegangskaart voor het op 13 oktober a.s. We verloten namelijk vijf kaarten. Daarnaast verloten we vijf jaarabonnementen op Tijdschrift voor Marketing.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in