Europese dm groeit in 2005 met 3 procent
De Europese dm-branche verwacht dat hun budget in 2005 met 3 procent stijgt. Dat meldt onderzoeksbureau Forrester dat in samenwerking met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De branche verwacht ongeveer evenveel aan nieuwe media als aan traditionele media te gaan besteden. Driekwart zegt dat het web, e-mail en mobile marketing steeds effectiever zullen worden, maar ze zetten de nieuwe kanalen komend jaar nog niet meer in dan nu.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Internet is het op twee na belangrijkste kanaal geworden na direct mail. 45 Procent gebruikt banners en search engine-marketing ten behoeve van de promotie van producten en diensten. Sms-marketing heeft ze nog niet overtuigd. Slechts 7 procent heeft voor mobilemarketing een plek ingeruimd in de marketingmix.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS(Bron: Fedma via MarketingFacts)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid