Overslaan en naar de inhoud gaan

Casema stort zich op digitale kabeltv

Kabelmaatschappij Casema wil haar abonnees massaal aan de digitale kabeltelevisie krijgen. Op de lange termijn is het helemaal afgelopen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘De kijker wil meer kanalen, meer keuzevrijheid en programma's vooraf of achteraf kunnen bekijken. Digitale televisie biedt die mogelijkheden’, aldus Molenkamp.

related partner content for mobile comes here

Na een eerder mislukt avontuur met digitale doorgifte eind jaren negentig, verwacht de onderneming dat er nu wel een markt voor is. Om abonnees te verleiden, geeft Casema volgend jaar een digitaal en analoog signaal gecombineerd tegen één prijs door.

Een abonnement met veertig tot vijftig digitale kanalen kost dan maandelijks rond de 15 euro. De klant moet voor de ontvangst op zijn televisiescherm wel een apart kastje kopen bij een elektronicazaak. Dat kost tussen de 100 en 200 euro, schat Molenkamp.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in