
Om de jaarlijks twee miljoen passagiers op maat te bedienen, zal Grolsch Martinair beleveren met een speciale 25 cl. aluminium blikverpakking. Grolsch en Martinair hebben deze exclusieve meerjarige overeenkomst vorige week gesloten. Directeur Verkoop van Grolsch, Hendrik-Jan de Mari, is opgetogen over deze prestigieuze deal: 'Vliegen en bier hebben beiden iets bijzonders.
Voor veel mensen hebben beiden te maken met de beleving van stoerheid en onafhankelijkheid. De extra uitstraling die het Grolsch oplevert is voor ons dan ook net zo belangrijk als de directe omzet'.
Naast chartervluchten met hoofdzakelijk Nederlandse toeristen onderhoudt Martinair lijndiensten met de Verenigde Staten en Canada, twee belangrijke exportmarkten voor Grolsch. Daarmee valt het reizigerspubliek van Martinair geheel binnen de (inter)nationale doelgroepen van Grolsch.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensMartinair is niet de eerste luchtvaartmaatschappij die voor Grolsch kiest. De luchtvaartmaatschappij werd daarin voorgegaan door collegamaatschappijen British Airways, Delta Airlines, VLM, Dutchbird en Singapore Airlines.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee